Ajuntament Alcover

Ajuntament > Composició del Consistori > Sr. Robert Figueras Roca
Sr. Robert Figueras Roca
Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la
Alcalde
Regidor d'Urbanisme, Obres i Recursos Humans
Alcoverencs pel Canvi

Urbanisme
 Pel que respecta a les competències en l’àrea “d’Urbanisme” s’inclou les següents atribucions:

  • Sobre els expedients d’obres d’iniciativa privada, Juntes de Compensació i altres instruments urbanístics.
  • Coordinar l’elaboració i discussió de les diferents modificacions de planejament que sorgeixin de l’actual Pla d’Ordenació Urbana Municipal (POUM).
  • Organitzar el servei de la mateixa Regidoria i del seu capital humà, horaris de treball, atenció al ciutadà, Patrimoni Municipal, relacions amb els tècnics i assessors urbanístics.
  • Dirigir el programa de millora del nucli antic
  • Impulsar i coordinar nous projectes de millora urbanística de diferents indrets del poble.

Obres
Com a regidor responsable de l’àrea “d’Obres” se li atribueixen totes les atribucions sobre qualsevol obra pública de caràcter municipal o no, pel que fa a en cada cas, a la supervisió, direcció, coordinació i qualsevol qüestió referent a obres públiques que es realitzin en el municipi i en el seu terme.

Recursos Humans

Com a regidor responsable de “Recursos humans” se li atribueixen totes les atribucions sobre de planificació i coordinació de la política del personal funcionari i laboral de l'Ajuntament. Vetlla per a la millora de l'organització interna de tots els serveis municipals, així com la qualitat i professionalitat del personal.
Les principals competències de la regidoria són:

  • Oferir assessorament i suport a tots els treballadors municipals, en l’àmbit de la relació laboral.
  • Gestió de nòmines i seguretat social.
  • Dissenyar i gestionar els processos de selecció i contractació de personal i les seves convocatòries, tant les d'accés lliure com les de promoció interna
  • Dur a terme la descripció, anàlisi i provisió de llocs de treball
  • Dissenyar i gestionar l´avaluació del desenvolupament dels recursos humans de l'Ajuntament.
  • Gestionar la prevenció de riscos i la seguretat i salut laboral per als treballadors
  • Planificar i gestionar la formació i desenvolupament professional
  • Definir la política retributiva del personal
  • Participar en la negociació col·lectiva i les relacions amb les organitzacions sindicals i els representants del personal
AddThis Social Bookmark Button